SMR SA BALS si-a stabilit,documentat, implementat un SISTEM DE MANAGEMENT AL CALITATII  in conformitate cu standardul de referinta SR EN ISO 9001:2008 caruia ii imbunatateste continuu eficacitatea. Pentru a-si atinge obiectivele in domeniul calitatii propuse, pentru a satisface nevoile si asteptarile clientilor si pentru implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii.

Compania noastra:

•  mentine un sistem de management al calitatii pe baza de procese;
• Succesiunea si interactiunea acestor procese este determinata;
• S-au determinat criteriile si metodele necesare pentru a se asigura ca atat operarea, cat si controlul acestor procese sunt eficace;
• Se monitorizeaza, masoara si analizeaza aceste procese;
• Se implementeaza actiuni necesare pentru obtinerea rezultatelor planificate;
• Se respecta cerintele normelor si reglementarilor legale in vigoare, acolo unde este cazul.

Calitatea superioara si constanta de produse si servicii este implicit si o pre-conditie necesara in comercializarea si utilizarea de materiale pentru industria feroviara. Calitatea produselor pe care le comercializam este dovedita de testele efectuate în laboratoarele noastre, încercarile si masuratorile efectuate în timpul procesului de productie.

Pentru noi calitatea nu se limiteaza doar la calitatea produsului.  Din acest motiv, punem un accent deosebit pe rolul de educatie a angajatilor nostri, atât în zona de cunostintele lor profesionale si de competente si în domeniul de management al calitatii si a relatiilor cu clientii.

 

    

     ccccccc1SCANAAbbb